Zelené och Erica's

Direktlänk till inlägg 26 maj 2013

T A G

Av Zelené och Erica - 26 maj 2013 21:40

1. Har du ett smeknamn?   Ja, Ica.

2.Vad är ditt favoritämne i skolan? Bild.

3.Favorit dricka?  Massor.

4.Favorit låt just nu? Everytime we toutch 

5.Vad ska dina barn heta? Ingen aning, kommer ändra mig men. Tjej - Therese och Kille ingen aning!

6.Tränar/sportar du? Nej, inte just preics nu. Men jag springer och sedan har jag gått i dans och...

7.Favoritbok? Liv & Lovisa

8.Favoritfärg? Rosa och fler!

9.Favorit djur? Kanin.

10.Favorit parfym? Vet inte vad den heter, typ dream women eller nått. Vanlij grej!

11.favoritårstid? Sommar. Fast gillar alla på sitt sätt.

12.Vad läste du under gymnasiet? Går bara i slutet av 6an.

13.Har du varit utomlands? Ja. 

14.Hur många språk talar du? Engelska, Svenska, lite tyska (mormor och Morfar känner några och fler vi känner kommer där ifrån).

15.Hur många syskon har du? Två.

16.Favorit affär? Massor, H&M, Limdex ... m.m

17.Favoritresturang? Fridaskolan! xD

18.Tycker du om skolan? JAA!

19.Favorit kanaler på YT? Keyyo, Wiliam Spetz, Wilmasbeauty, Ylletsblogg. m.m

20.Favorit serie? PRETTY LITTLE LIARS - PLL

21.Favorit film? Vet inte, LOL och Harry potter typ!

22.PC eller MAC? MAC!!

23.Vad använder du för mobil? Iphone 3gs.

24.Hur lång är du? Vet inte.

 

Liten tag bara. Nu kankse ni kanske vet mer om mig!?   

Pussohej. Tjingelnig. // Erica 


 
 
Clara

Clara

27 maj 2013 09:38

"Favorit kanaler på YT? Keyyo, Wiliam Spetz, Wilmasbeauty, Ylletsblogg. m.m."
Gissa hur glad jag blev! :) <3

http://ylletslife.devote.se

Zelené och Erica

27 maj 2013 17:55

Hahaaha!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Zelené och Erica - 27 juli 2013 22:54

har slutat blogga nu har inte lust och glömmer men ni får titta på min youtube kanal istället! http://www.youtube.com/?gl=SE&hl=sv ...

Av Zelené och Erica - 12 juli 2013 10:42

hahah heej jag är barnvakt åt min sööta lilla syrra Sofie hahah vi tittar på lite tv och spelar lite osv och sedan så ska vi cyckla och köpa glass!!! Mamma och Pappa jobbar och hon ville inte vara på dagis så hon e med mig ch har lite skojigt :D puzz...

Av Zelené och Erica - 8 juli 2013 11:20

Ska åka till Åsa och bada med Nattalie puzz    

Av Zelené och Erica - 5 juli 2013 21:29

Faan vad jag har tråkigt :/ hahah jag har passat min syrra idag och hon har satt på mig en docktor grej på mitt huvud hahah just nu sitter jag och har tråkigt på mitt rum som e skit stökigt måste städa... Någon som vill hjälpa mig??  hahah :D men de ...

Av Zelené och Erica - 27 juni 2013 20:07

YEY!! Har precis vatit på Liseberg men bäzza Sofie,josse och irma hahah asa kul!! <3 Och jag sitter och äter. Vi har åkt collorado typ 6 ggr på rad hahah tröttnar ju faan inte :D XD <3 jaja nu roppar mamma och jag måste gå skriver mer o...

OM ERICA

 

Hej. Jag heter Erica och är född 00. Brunett med gröna ögon. På fritiden är jag med vänner, sjunger, skriver och såklart bloggar! Jag har också en egen blogg som jag haft i snart 1 år och sedan har jag haft bloggar innan, min blogg  heter nu nattstad.se/ericabackemo.

Jag älskar att fota och gör även de väldigt mycket på min fritid. Samt spelar in filmer, skriver manus. Med mera. I bloggen får ni läsa om mitt och min kompis liv osv. Lite vanliga grejer som våra tankar, åsikter, en massa outifts och så! Hoppas ni gillar bloggen! 

 

OM ZELENÈ

Ja Heter Zelene och jag är 13 år.

Jag har bruna ögon och ljust hår.

Jag gillar att spela badminton och att bada.

Min favorit mat är Taco och jag har en liten hund som heter Gizmo!!! 

Jag har en väldigt stor familj för jag har 4 syskon mamma och pappa då.

På fritiden spelar jag badminton och är med kompisar.

Musik gillar jag sjukt mkt och jag sjunger typ hela tiden. 

Kanske lägger jag upp en video någon gång. !! HAHAh händer nog inte...    

 

 

 

Fråga mig

0 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards